środa, 12 grudnia 2012

044. Dwunaste okienko 12.12.12 :)

"Łat­wiej­sza jest sztu­ka pa­mięta­nia od sztu­ki zapominania."
T. Kotarbinski

Ponoc takiej daty jak dzis nie bedzie juz w tym stuleciu. Zyjemy naprawde w ciekawych czasach.

Dzis moj kalendarz adwentowy uraczyl mnie widokiem aniola, ktory pobrzekuje sobie slodko na harfie. Nie czesto slucha sie ostatnio kogos, kto gra na tym instrumencie. Zatem dzis ode mnie perelka w prezencie, ktora dzis odkrylam. Zapraszam na maly koncert Juli Łopuszyńskiej.


Pamietajmy o kartkach dla najblizszych!
(c)Kataleja

Swieta sie szybkimi krokami sie zblizaja, a ja postanowilam sobie, ze powysylam tradycyjne kartki swiateczne. Czasami dobrze jest byc wiernym tradycji. Nie mam nic przeciwko mailowym zyczenia, ale takie kartki to dla mnie wyraz szczegolnej pamieci. Ktos musi wybrac z setek kartek przeroznych ta jedna z mysla, ze ta bedzie do nas najlepiej pasowac.

A jak kartki to i zyczenia by sie jakies przydaly.

Na Wigilie

Czekajac, kiedy wzejdzie wigilijna gwiazda
Do wpól zmarznietej szyby przywarl chlopiec maly.
Patrzyl - zimowe ptaki wracaly do gniazda,
Jakby tego wieczoru tez swietowac chcialy.
Niegdys gwiazda z Betlejem medrców prowadzila,
Dzis znak daje, by zasiasc do swietej wieczerzy,
By biel oplatka ludzkie wasnie pogodzila,
A w sercu znów zamieszkal Ten, co "w zlobie lezy".
Chwila jedna! Przy tobie nikna odleglosci,
Co szare - zmienia sie w odswietne, tajemnicze.
Daj nam wiecej dni takich, spragnionych milosci,
Niech swiat przy zlóbku Twoim odmienia oblicze.

o. Franciszek Czarnowski


Pare linkow do owych, moze was zainspiruja.

A ja zabieram sie za wypisywanie kartek przy dzwiekach harfy.

P.S.

Maly dopisek... kolejne perly zagubione w sieci:

4 komentarze:

  1. Oo, jak miło spotkać kogoś kto też wysyła kartki! :) Ja wysyłam od zawsze - świąteczne, z wakacji (te cieszą szczególnie:)), a teraz mam zamiar zacząć działać w ramach Marzycielskiej poczty i wysyłać kartki do chorych dzieci. Fajna sprawa, super inicjatywa, mam nadzieję, że tym razem na słomianym zapale się nie skończy ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety coraz mniej osob wysyla te tradycyjne kartki. Ale kto wie, moze kiedys bedzie znow na nie moda i powroca do lask. Zwlaszcza, ze teraz wybor jet przeogromny.
      O marzycielskiej poczcie juz kiedys slyszalam, ale dzieki za przypomnienie. Poszukam sobie informacji w internecie na ten temat i byc moze przylacze sie do akcji.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wiedze, ze mamy podobne zdanie na ten temat.
      Udanego startu w nadchodzacy weekend:)

      Usuń