poniedziałek, 17 grudnia 2012

048. Juz poraz 17 okno otwieramy

"Pielęgnuj swo­je marze­nia. Trzy­maj się swoich ideałów. Masze­ruj śmiało według mu­zyki, którą tyl­ko ty słyszysz. Wiel­kie biog­ra­fie pow­stają z ruchu do przo­du, a nie ogląda­nia się do tyłu. "
P.Coelho

Dzis w moim okienku malenki aniolek stoi kolo imbryczka i przygotowuje herbate imbirowa.  W te chlodne dni dobrze ona nam wszystkim zrobi. Wystarczy pokroic w cieniutkie plasterki imbir. Zalac szklanke wrzaca woda, dodac soku ze swiezej cytrynki lub limonki i doslodzic do smaku miodem.


W drodze...
(c)Kataleja


Dzis jeszcze tylko jedno zdanie. Przepis na szczescie?

"Wzor mojego szczescia: Tak, nie, prosta linia, cel."
F. Nietzsche


4 komentarze:

  1. piękny cytat! A co do herbaty imbirowej to nigdy nie próbowałam, ale mam ochotę:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Daj znac czy Ci smakowalo. Udanego tygodnia zycze.

      Usuń
  2. witam! melduję iż zadanie zostało wykonane :) póki trzy świąteczne kartki poleciały do dzieci, a jak u Ciebie? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Fajnie. Ja dopiero dzis je wysle. Dam zanc jak zadanie wyoknam w 100%.
      Bardzo podobal mi sie Twoj wczorajszy post o poczcie i nie tylko. daje to duzo do myslenia. Niestety zbyt czesto odkladamy rzeczy na jutro. Jak to ktos kiedys powiedzial. Jutro to najbardziej zajety dzien.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń