piątek, 21 grudnia 2012

053. 21 raz otworzymy okno na swiat

"Nie re­zyg­nuj z marzeń, nig­dy nie wiesz, kiedy okażą się potrzebne. "
Carlos Ruíz Zafón

Ten tydzien zabiegany. Ostatnie przygotowania. Sprzatanie. Cala ta przedswiateczna goraczka. Lubie ten swiateczna otoczke. Po grudniu styczen jednak wydaje sie nieco szary, ale mam nadzieje, ze nastepny rok bedzie dobrym rokiem.

W tym miesiacu nieco mniej wykreslam z mojej TODO listy. Nie jest mi z tym zle. Wiem, ze od stycznia znow rusze pelna para.


Wieczorowa pora.
(c)Kataleja

Grudzien to dobry czas na marzenia i plany. A jak to wyglada u Was?


"To możli­wość spełnienia marzeń spra­wia, że życie jest tak fascynujące. "
P.Coelho

"Marze­nie o czymś niep­rawdo­podob­nym ma swoją nazwę. Na­zywa­my je nadzieją."
Jostein Gaarder

4 komentarze:

  1. Świetne jest to zdjęcie, uwielbiam takie dekoracje świąteczne ^^
    Ja już mam prawie całą listę rzeczy jakie mam zrobić w 2013 roku xD Teraz tylko czekam na 1.01.2013 Hehehe ;)
    P. Coelho~ uwielbiam jego książki *,*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam zamiar moja liste przorganizowac, bo cos sie dluga zrobila. Poki co jestem w drodze na swieta:) podczas urlopu mam zamiar to i owo przemyslec. W nowym roku zapewne o tym napisze. Pogodych swiat!

      Usuń
  2. Lubię grudzień, przygotowania do świąt, lampki choinkowe porozwieszane w oknach, świąteczne ozdoby na ulicach, świąteczne piosenki w radiu (choć denerwują w listopadzie), zapach choinki... W styczniu już nie ma takiego nastroju, ale za to pojawia się nowa energia na cały nowy rok i realizowanie planów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mamy podobnie:) z ta mala roznica, ze ja jakos nie przepadam za styczniem. Twoje podejscie podoba mi sie bardziej:) Sprobuje go zastosowac. Styczen jako sila napedowa. To jest to. Pogodnych swiat!

      Usuń