niedziela, 20 stycznia 2013

058. Kolejna podejscie do TODO listy na 2013

"Swiat nalezy do ludzi, którzy maja odwage marzyc i ryzykowac, aby spelniac swoje marzenia. I staraja sie robic to jak najlepiej."
P. Coelho

Mam nadzieje, ze tym razem mnie nic nie rozproszy i uda mi sie o swoich planach napisac:) Po ostatnim poscie jestem mocno zmotywowana i chce dzialac.

Podroze sa fajne, ale potem w domu robi sie maly chaos;) Juz juz od kilku dni odgruzowuje systematycznie swoje mieszkanie i bawie sie w szopa pracza. Jakos dobrze pracuje mi sie w miejscu, gdzie jest lad i porzadek. Juz raz zabralam sie za porzadkowanie przestrzeni wokol siebie, ale niestety nie doprowadzilam tego konsekwentnie do konca. Teraz przestawiam, wyrzucam zbedne rzeczy. Znow pojawily sie stosy gazet... Poczatek roku jest swietnym czasem na porzadki i na odchudzanie mieszkania. Planuje cala akcje az do konca lutego. W nadchodzacym tygodniu odchudzac bede kuchnie. Czy wszystko jest mi w niej potrzebne?


Jaki bedzie ten rok? Podejscie drugie :-p
(c)Kataleja

A jak odzyskam przestrzen to zabieram sie do nauki. Podziele ja na dwa obszary: jezyki i rozwoj zawodowy. Jezykowo nieco przesortowalam priorytety. Niemiecki stoi na czele, zaraz po nim angielski, a potem w wolnych chwilach hiszpanski. Co do rozwoju zawodowego to chce isc dalej. Ostatnio mam wrazenie, ze obowiazki odbieraja mi czas do poznawania nowych rzeczy. Czas to zmienic. W pracy zrobie sobie "pol godziny dla przyszlosci". Pol godziny, gdzie bede sie uczyc nowych rzeczy lub poglebiac swoje umiejetnosci. W planach mam opracowac liste ksiazek, ktore chce po koleji "przerabiac". Mam niezla specjalistyczna bibliotecze, czas by wreszcie z niej zaczac korzystac.

Sport to kolejna dzialka. Biegac bede dalej. Cel na ten rok to przebiec w sumie 2000 kilometrow. Przymierzalam sie w kwietniu do maratonu, ale zrezygnuje z tego. Przygotowania sa czasochlonne, a ja zamierzam w pierwszym polroczu przylozyc sie do jezykow i rozwoju zawodowego. Na pewno w pazdzierniku pobiegne polmaraton. Chce pobic moja zyciowke. A moze w listopadzie uda spelnic mi sie moje marzenie i przebiec maraton w Grecji? Zobaczymy. Chce tez nieco figurke podrzezbic i zrzucic 4 kg. Nic na sile, powolutku z chlebkiem. Plan cwiczen niebawem. Marzy mi sie tez szpagat. W szczytowej formie potrafilam robic meski i damski szpagat. Ahhh.... te wspomnienia. Czas by znow staly sie rzeczywistoscia. Poza tym chce zaczac jezdzic wiecej na rowerze.

Jezdzic to tez chce samochodem. Mam prawo jazdy, ale zrobilam najwiekszy blad mego zycia. Po egzaminie prawko wolozylam do szuflady, a rok za rokiem mijal. Teraz jakos nie moge sie przemoc by jezdzic. Bylam uczestnikiem malej stluczki (ja bylam na miejscu pasazera) i to jakos spowodowalo, ze mam nieco obaw co do jazdy. Czas to przelamac. W kwietniu chce wykupic jazdy, a do tego czasu przypomniec sobie przepisy. To bedzie wyzwanie dla mnie:)

Kolejny punkt z mojej listy to dbanie o relacje z najblizszymi. Odlegosc robi swoje, ale od czego sa maile, telefony? Koniec z odkladaniem odpisywania na maile.

Poza tym projekt 365 i cztery pory roku mam zamiar doprowadzic do konca. A w miedzyczasie pobawic sie rysunkiem. O tym ostatnim pomysle napisze za jakis czas.

I czytanie. Bylo lepiej w poprzednim roku, ale jakos malo mi tego:)

Wiem, ze sporo tego. Moze nieco ogolnikowo w tym poscie, ale nie zamierzam nikogo dzis meczyc szczegolami. Zadania porozbijam na miejsze cele i zaczynam dzialac, nie zapominajac przy tym, ze chce celebrowac kazdy dzien. 

A teraz zabieram sie za odpisywanie na zaleglego maila.

8 komentarzy:

  1. Trzymam za Twoje postanowienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. oo, priorytety w sumie mam podobne jak Ty, z tym że prawko zrobić, a nie zacząć używać ;p trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie mozemy sie na wzajem motywowac:) Powodzenia zycze!

      Usuń
  3. Ogólnie opisałaś, ale wszystko jest do zrobienia, prawda? Ja listę też już mam, ale chwilowo motywacji brak :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ze w poscie jest bardzo ogolnikowo. Teraz chce sobie wszystko porozbijac na krotsze etapy. Juz tak np. zrobilam z odchudzaniem mieszkania: lazienka juz gotowa. W tym tygodniu kuchnia stoji pod ostrzalem:)
      Mam nadziej, ze niedlugo motywacja wroci do Ciebie i zabierzesz sie ostro do pracy. Czasem jednak takie nic nie robienie pomaga zebrac sily.
      Trzymaj sie cieplo!

      Usuń
  4. Trzymam za ciebie kciuki :) Również mam zamiar trochę schudnąć, ale raczej bez pośpiechu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje. Z tym odchudzaniem to mi sie tez niespieszy. Powolutku cwiczac dojde do celu. Trzymam rowniez kciuki za Ciebie:)

      Usuń