niedziela, 23 marca 2014

101. Nominowana przez Marte:) Liebster Blog Awards plus pytanie do czytelnikow.

Pare dni temu zostalam nominowana przez Martedo Liebster Blog Awards.

O co w tym chodzi?

"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."



A ze ostatnio jakos malo aktywna jestem na blogu, pomyslalam sobie, ze milo bedzie przypomniec innym o sobie odpowiadajac na pytania od Marty.

1. Jaką książkę polecasz? (pomijam horrory, fantastykę, historyczne i biograficzne) - książka do której chętnie byś wrócił/-a (może być rozwój osobisty, kryminały itd... :))

Od jakiegos czasu udalo mi sie wrocic do ksiazek i umilac sobie zycie czytajac rozne lektury. ostatnio zaczytuje sie w ksiazkach Stiega Larrsona. W Polsce mozna je spotkac pod wspolna nazwa Millenium.

A ksiazke, ktora bym polecila w ramach samorozwoju to "7 nawykow skutecznego dzialania", S.R.Covey.

2. Jak wygląda Twoje planowanie? (planujesz miesiąc, tydzień, dzień? Masz swoje gotowe wzory do plannera czy korzystasz tylko z kalendarza? A może jakieś aplikacje w telefonie?) - Jeśli pisałeś/-łaś o tym w swoim blogu chętnie widziane będą linki do postów, żeby się nie powtarzać :)

Chyba ciagle jestem na etapie poszukiwania i dopasowywania czyis pomyslow do siebie. Motywujaco dziala na mnie system w kratke, o ktorym pisalam na swoim blogu. 

To co na mnie ostatnio dziala to notes, w ktorym notuje sobie plany na kolejny miesiac. Chyba to sie sprawdza u mnie ostatnio najlepiej.

Ostatnio chodzi mi po glowie pomysl z zeszytem motywacyjnym. Nawet odpowiedni zeszyt lezy kolo mnie i czeka na zapisanie w nim moich planow: tych blizszych i dalszych. Sadze nawet, ze za jakis czas pojawi sie o nim notka u mnie.

3. Twój sposób na prokrastynację?

 system w kratke :) ale cazsem dopada mnie len.

4. Dlaczego rozwój osobisty?

Chyba jak kazdy wczesniej czy pozniej chce swiadomie przezyc swoje zycie i czerpac z niego pelnymi garsciami. Nie chce przemknac przez zycie, by potem zalowac, ze tyle rzeczy nawet nie chialam sprobowac.

5. Wydarzenie, książka albo film? - coś co zmieniło Twoje lub wpłynęło na Twoje  życie / sposób myślenia na jakiś temat.

hmm.... trudne ptyanie, na ktore nie jestem wstanie odpowiedziec jednym zdaniem. Chyba koncowka ostatniego roku i choroba mego taty uswiadomila mi, ze nie mozna odkladac planow na pozniej.

 6. Od czego jesteś uzależniony/ -a?

Chyba od mojego telefonu;) sluzy mi pomoca, wspiera w samorozwoju, ale czasem odciaga od rzeczy istotnych.

7. Twój sposób na relaks?

Kapiel, dobra ksiazka, pyszna herbata z cytryna lub bieganie.

8. Twój najlepszy post wg. Ciebie. (poprosiłabym o link :))

Sadzac po rankingach powiedzialabym, ze 013. Moj sposob na motywacje czyli zycie w kratke. Ale post, ktory uswiadomil mi, ze jesli sie czegos chce to mozna to osiagnac to notka podsumuwujaca wyzwanie 365 dni.

9. Co lub kto Cię inspiruje w pisaniu bloga?

Chyba BGS i chec zrobienie czegos w swoim zyciu. Ostatnio mysle o tym, by byc bardziej aktywna na blogu, bo patrzac po ilosci notek w tym roku to raczej cieniutko to wyglada.

10.  Czego słuchasz kiedy jedziesz w dalszą trasę?

Uwielbiam trojke. Nie zawsze moge ja jednak sluchac(zasieg).

11. Złota Myśl, cytat, dewiza którą się kierujesz?

Ostatnio "Carpe diem".

... i to by bylo na tyle:)

Nie bede nikogo nominowac, bo przewaznie blogi, ktory bym nominowala sa juz nominowane. Dziekuje jednak Marcie za nominacje. Milo wiedziec, ze ktos nas podczytuje.

W zwiazku z nominacja mam pytanie do moich czytelnikow. Co Wam sie u mnie na blogu podoba? Jakie tematy lubicie najbardziej i co chcielibyscie u mnie przeczytac.

Udanego startu w nowy tydzien,
Kataleja


4 komentarze:

  1. Ciężko mi tak jednoznacznie określić, co podoba mi się na Twoim blogu. Po prostu ma w sobie "to coś" :-) Na pewno składa się na to wiele czynników - fajny styl pisania, ciekawe tematy (uwielbiam Twoje posty o podróżach!) i cudowne zdjęcia. Dlatego bez względu na to, o czym będziesz pisać - przeczytam to z chęcią :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za tak mile slowa. Ostatnio przezywam chyba maly kryzys blogowy, a takie wpisy niezwykle motywuja.
      Teraz przygotowuje notke o podrozy do Nowego Yorku. Wczoraj bawilam si w robienie kolazy, mam nadzieje, ze zdjecia sie spodobaja. Ja jestem zadowolona:)

      Usuń
  2. Carpe diem - niby się mówi, że oklepane, że wszędzie powtarzane, ale przecież to takie prawdziwe i aktualne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami nie ma co sie silic na orginalnosc:) i trzeba umiec korzystac z wiedzy pokolen.
      Pozdrawiam seredcznie.

      Usuń