niedziela, 4 października 2015

134. Plan na pazdziernik

"Wmawia sie ludziom, ze wciaz mowia o sobie,
a to przeciez temat, ktory znaja najlepiej."
Anatol France

Pazdziernik zdazyl sie rozgoscic, a ja z malym poslizgiem chce nieco napisac o moich planach na pazdziernik. Mam nadzieje, ze uda mi sie zrealizowac. Postanowilam tym razem pod koniec miesiaca sie z nich przed Wami rozliczyc, bo obawiam sie, ze z motywacja bedzie krucho.

Niby wiem co dla mnie najwazniejsze, ale potem rozmieniam sie na drobne i jakos efektow nie widac. Kto czyta mnie regularnie, wie niestety o czym pisze...

Ostatnio w pewnym filmie uslyszalam ciekawy dialog:

- Ile razy mozna w zyciu zaczynac?
- Tyle razy ile chcemy i to niezaleznie od wieku.

Gdzies na szlaku w Kirgistanie
  (c)Kataleja


Zatem zaczynam po raz kolejny.

W tym miesiacu stawiam na jezyki. Ograniczam sie do dwoch: angielski i hiszpanski. Pierwszy przydatny w pracy, drugi w styczniu bedzie mi pomocny. Niemiecki tym razem bedzie po macoszemu potraktowany tzn. ograniczam sie do czytania w tym jezyku i do piatkowych spotkan z moja tamdemowa przyjaciolka.

Z angielskiego wyprobowuje wlasnie nowa applikacje na komorke Memrise. Niebawem recenzja na blogu. Powracam tez do eTutor. Dziennie minimum 20 minut. Moze to i malo, ale wole mniej niz wcale.

Hiszpanski... Poki co  powrocilam do mojej starej ksiazki "Jezyk hiszpanki, 20 minut kazdego dnia". Umilam sobie nia czas podrozy w metrze. Wroce tez do mojego kursu na plytach DVD.

Od czasu mojego wyzwania Projekt 365 i cztery pory roku uwielbiam wszystkie pory roku. Chce by ta jesien byla wyjatkowa. Postanowilam przygotowac do tego swoje mieszkanie i nieco je uporzadkowac. Swietne listy z podpowiedziami od czego mozna zaczac i co zrobic znalazlam na blogu Ani Legenza. Na poczatku chcialam sie zabrac za liste dla ambitnych, ale po chwili stwierdzilam, ze ta dla zapracowanych bedzie lepsza.

Sport: bieganie i jeszcze raz bieganie. Wrocilam do regularnego biegania. Dodatkowo bede cwiczyc z moich plytek, keidy nie bede biegac. Tu tez plan dla zapracowanych w moim wykonaniu ha,ha...

Poza tym dieta zakupowa przedluzona o kolejny miesiac. A swiat kusi:) W piatek przymierzalam fajne butki, ale dzielna bylam. Odlozylam grzecznie na polke, bo w sumie nie potrzebuje nowych.

A z zapowiedzi:
  • Niedlugo czesc druga relacji z wyprawy do Kirgistanu. Dla tych co nie czytali to zapraszam do czesci pierwszej.
  • Kolejna odslona 12 rysunko w 12 miesiecy. Tu sie przyznaje, ze ostatnio sie nieco zaniedbalam.
  • ...

Mam nadzieje, ze czesciej bede tu powracac, bo brakuje mi pisania na blogu.

A jak tam Wasze plany na pazdziernik?



4 komentarze:

  1. Mi w głowie utkwił tylko jeden cytat, ale w podobnym tonie jak Twój: Nigdy już nie będziesz tak młody, jak jesteś teraz. Przyświeca mi już od wielu lat :) Trzymam kciuki za Twoje małe i duże wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam i zgadzam sie. Coz trzeba kazda chwila sie rozkoszowac, by potem nie zalowac.
      A co do wyzwan to poki co dobrze idzie. Jak zawsze na poczatki;)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń